Timberland Tidelands Boat Shoe Heren Black Brando

Een prachtig gemaakte herenbootsschoen met een traditionele uitstraling en de innovatieve SensorFlex™-techniek om je actieve dag soepel door te komen. De prachtig flexibele SensorFlex-witte zool dempt het harde beton van de stadsstraten, terwijl de stevige zool geweldige grip biedt. Hij heeft de look van een klassieke, met de hand gestikte bootschoen van stijlvol volnerfleer met 2 oogjes en een ongelooide veter.Eersteklas volnerfleer van een door de Leather Working Group met zilver beoordeelde looierij voor comfortabele voeten en lang draagplezier
  • Klassieke bootschoen met 2 oogjes
  • Echte, ongelooide leren veter voor duurzaamheid en een traditionele uitstraling
  • Traditionele, met de hand aangebrachte stiksels voor echte Timberland®-kwaliteit en authenticiteit
  • Een leren tussenzool voor heerlijk comfort, kwaliteit en stijl
  • De milieuvriendelijke zool is gemaakt met 34% gerecycled rubber, slijtvast en ingesneden voor een geweldige grip op elke ondergrond
  • Dynamische SensorFlex™-technologie zorgt voor uitstekende ondersteuning, vering en flexibiliteit op elk terrein

• Copyright Ā©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.