Timberland Retro Sustainable Plastic Wayfarer Sunglasses Heren Zwart

Deze stijlvolle retrozonnebril van Timberland® is niet alleen goed voor je ogen, maar ook voor het milieu. Deze zonnebrillen zijn gemaakt van 100% geïnjecteerd duurzaam plastic, een innovatieve manier om kwaliteitsproducten te maken. De soepele wijde vorm geeft deze zonnebril een opvallende look, en met de gekleurde glazen met geavanceerde polarisering zie je alles scherp, ook in de felle zon. Door de bescherming tegen stoten gaat deze zonnebril lang mee. Ook houdt hij je onderweg veilig door hinderlijke schittering te blokkeren. Hij weegt verrassend weinig en voelt daardoor prettig aan op je neusbrug.Deze stijlvolle retrozonnebril van Timberland® is niet alleen goed voor je ogen, maar ook voor het milieu. Deze zonnebrillen zijn gemaakt van 100% geïnjecteerd duurzaam plastic, een innovatieve manier om kwaliteitsproducten te maken. De soepele wijde vorm geeft deze zonnebril een opvallende look, en met de gekleurde glazen met geavanceerde polarisering zie je alles scherp, ook in de felle zon. Door de bescherming tegen stoten gaat deze zonnebril lang mee. Ook houdt hij je onderweg veilig door hinderlijke schittering te blokkeren. Hij weegt verrassend weinig en voelt daardoor prettig aan op je neusbrug.

Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.