Timberland Nellie Chukka Double Waterproof Boot Dames Dark Grey Nubuck Monochromatic With Grey Outsole

Wij geven je Nellie, een aparte damesboot met een laag profiel. Milieuvriendelijke veters van gerecyclede plastic flessen, een gevoerde rand voor een aansluitende pasvorm en gepreegde details langs de zijkanten. Je trotseert probleemloos de elementen met onze eersteklas waterdichte leren constructie met gesealde naden, en met de Anti-Fatigue technologie blijf je de hele dag stevig op je benen staan, waar je eigen, moderne pad je ook naartoe leidt. Fantastisch te combineren met een slim fit jeans, een kleurrijke legging of een effen rok.Bovenkant van eersteklas, waterdicht nubuckleer van een door de Leather Working Group met zilver beoordeelde, duurzame looierij voor comfort en langdurig gebruik
  • De waterdichte constructie met gesealde naden zorgt dat je voeten in alle weersomstandigheden droog blijven
  • De gewatteerde boord zorgt voor comfort om de enkel
  • 100% recyclede PET veters
  • Het Anti-Fatigue voetbed biedt een hele dag superieur comfort aan actieve voeten
  • De profielzool gemaakt van 34% recycled rubber is ontworpen voor tractie op elke ondergrond en geweldige duurzaamheid

• Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.