Timberland Killington Chukka Heren Zwart

Deze lichtgewicht van Timberland® is de perfecte vrijetijdsschoen voor mannen met stijl. Deze stadse herenschoen valt op door het unieke ontwerp van de zool en de kenmerkende stiksels achterop. De ademende bovenschoen is gemaakt van full-grain leer en mesh en voorzien van een voering van 50% gerecycled kunststof, die je voeten de hele dag fris houdt. Het OrthoLite voetbed dempt je stappen en de SensorFlex technologie steunt de ondervoet op flexibele wijze, voor als je urenlang onderweg bent.Deze lichtgewicht van Timberland® is de perfecte vrijetijdsschoen voor mannen met stijl. Deze stadse herenschoen valt op door het unieke ontwerp van de zool en de kenmerkende stiksels achterop. De ademende bovenschoen is gemaakt van full-grain leer en mesh en voorzien van een voering van 50% gerecycled kunststof, die je voeten de hele dag fris houdt. Het OrthoLite voetbed dempt je stappen en de SensorFlex technologie steunt de ondervoet op flexibele wijze, voor als je urenlang onderweg bent
  • gemaakt van 15% milieuvriendelijk gerecycled rubber

• Copyright Ā©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.