Timberland Earthkeepers® Classic Unlined Bootschoen Dames Medium Brown Bfb

Prachtige kleuren voor het nieuwe seizoen en een geperste tussenzool maken deze klassieke bootschoen comfortabel en helemaal trendy. Of u nou thuis van het warme weer geniet of op vakantie bij het water, deze milieuvriendelijke schoen ziet er goed uit en heeft betrouwbare gerecyclede rubberen profielzolen voor waterafvoer en voor goede grip. De pasvorm van deze bootschoen is kleiner dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde grotere maat te kiezen.De pasvorm van deze bootschoen is kleiner dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde grotere maat te kiezen.
  • Bovendeel van premium volnerfleer of suède
  • Het leer is van een leerlooierij die vanwege haar methodes voor water-, energie- en afvalbeheer als "Silver rated" gekwalificeerd is
  • Ongevoerd
  • Traditionele met de hand genaaide constructie voor een klassieke look
  • Een 360-graden functioneel ruwleren vetersysteem voor een goede pasvorm - rijg de veters door de vetergaten aan alle kanten en maak ze aan de voorkant vast
  • EVA voetbed met extra latex noppen onder hiel en voorvoet voor extra schokabsorptie en de hele dag comfort
  • Met leer bedekt voetbed
  • Geperste EVA-tussenzool voor lichtgewicht demping en schokabsorptie
  • De Recycled rubber buitenzool is gemaakt van 42% gerecycled rubber en heeft groeven voor grip op natte oppervlakken

• Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.