Timberland Classic Unlined Bootschoen Dames Stone Blue Escape

Op zee of te land, het warme seizoen is ideaal voor comfortabele bootschoenen. Deze Timberland®-klassieker heeft een moderne twist gekregen door de zomerse pastelkleuren op de bovenkant als echte blikvanger. Bewonder het zachte volnerfleer als je je voeten in deze heerlijk comfortabele damesschoen laat glijden; de ongevoerde bovenkant en het met leer gevoerde EVA-voetbed zijn een weldaad voor blote voeten.Bovenkant gemaakt van eersteklas suède van een door de Leather Working Group met zilver bekroonde looierij voor ultieme zachtheid als hij met blote voeten wordt gedragen
  • Traditionele, met de hand aangebrachte stiksels op de bovenkant voor authenticiteit en Timberland®-kwaliteit
  • 360? rondom vetersysteem met ongelooide veters voor een nauwsluitende pasvorm en klassiek uiterlijk
  • Met leer gevoerd voetbed van een door de Leather Working Group met zilver bekroonde looierij voor zacht comfort en duurzaamheid
  • Het EVA-voetbed is licht en biedt demping en ondersteuning
  • De geperste EVA-tussenzool is licht en geeft de voet flexibiliteit
  • Voorzien van een niet afgevende en milieuvriendelijke ingesneden zool van 34% gerecycled rubber die water afvoert voor een betere grip op natte oppervlakken

• Copyright ©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.