Timberland Classic Unlined Bootschoen Dames Rainy Day Suede Gunmetal Metallic

Relaxte bootschoenen zijn perfect voor warme, zonnige dagen in de stad. Deze Timberland® klassieker heeft een moderne twist door toevoeging van stevig suède en dynamisch metallic-leer als echte blikvanger. Geniet van kleur- en textuurcontrasten als je je voeten in deze weldadig comfortabele damesschoen laat glijden; de ongevoerde bovenschoen en het met leer gevoerde EVA-voetbed zijn een weldaad voor blote voeten.Bovenschoen gemaakt van eersteklas suède van een door de Leather Working Group met zilver bekroonde looierij voor ultieme zachtheid als hij met blote voeten wordt gedragen
  • Traditionele, met de hand aangebrachte stiksels op de bovenkant voor authenticiteit en Timberland® kwaliteit
  • 360? rondom vetersysteem met ongelooide veters voor een nauwsluitende pasvorm en klassiek uiterlijk
  • Met leer gevoerd voetbed van een door de Leather Working Group met zilver bekroonde looierij voor zacht comfort en duurzaamheid
  • Het EVA-voetbed is licht en biedt demping en ondersteuning
  • De geperste EVA-tussenzool is licht en geeft de voet flexibiliteit
  • Voorzien van een niet afgevende en milieuvriendelijke ingesneden zool van 34% gerecycled rubber die water afvoert voor een betere grip op natte oppervlakken

• Copyright ©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.