Timberland Classic Unlined Bootschoen Dames Off White Soning Monochromatic

Wat stijl betreft heeft deze damesschoen niet alleen een old-school, handgenaaide constructie en authentieke veters van ongelooide huid, maar we hebben het eersteklas leer ook een unieke craquelélook gegeven die zeker opvalt tussen de andere bootschoenen. En met deze monochrome versie hebben de veters en de bovenkant dezelfde kleur voor een schoen die net een beetje anders is. Op sokkenvrije zomerdagen gaat er niets boven het gevoel van de ongevoerde suède of nubuckleren bovenkant, of je nu boodschappen doet of geniet van een wandeling op de pier. Wat comfort betreft krijg je een met leer bekleed voetbed, een fantastisch vetersysteem voor de optimale pasvorm en een EVA-voetbed en tussenzooltechnologie voor demping en schokabsorptie. Beslist een schoen die je voeten en garderobe blij maakt.Duurzame, eersteklas leren bovenkant met een unieke en stijlvolle craquelé look
  • Bovenkant van ongevoerd, eersteklas, getrommeld nubuck of suède van een door de Leather Working Group met zilver beoordeelde, duurzame looierij voor ultieme zachtheid zonder sokken
  • De traditionele, handgenaaide constructie heeft een klassieke schoonheid
  • 360? functioneel vetersysteem van ongelooid leer voor de juiste pasvorm
  • Ultieme zachtheid dankzij het met leer beklede voetbed
  • EVA-voetbed met extra latex noppen onder de hiel en voorvoet biedt extra schokabsorptie en een hele dag comfort
  • Lichte, onder druk voorgevormde EVA-tussenzool voor een hele dag demping en schokabsorptie
  • Onze 34% gerecyclede, rubberen, gelameliseerde buitenzool laat geen sporen na en voert het water af voor tractie op een natte ondergrond

• Copyright ©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.