Timberland Classic Sustainable Plastic Sunglasses Heren Zwart

Maak je stijl af met deze klassieke zonnebril van Timberland® als de zon schijnt en doe tegelijkertijd iets voor het milieu. Deze bril is gemaakt van 100% geïnjecteerd duurzaam plastic, een innovatieve manier om kwaliteitsproducten te maken. De geavanceerde polarisering beschermt je ogen volledig tegen de zon, en dankzij de bescherming tegen stoten gaat de zonnebril jaren mee. Een ritje over het platteland op een zonnige zaterdag, of een dagje op het terras: met deze zonnebril zie je precies wat er gebeurt, want de glazen blokkeren alle schitteringen. Hij weegt verrassend weinig en voelt daardoor prettig aan op je neusbrug.Maak je stijl af met deze klassieke zonnebril van Timberland® als de zon schijnt en doe tegelijkertijd iets voor het milieu. Deze bril is gemaakt van 100% geïnjecteerd duurzaam plastic, een innovatieve manier om kwaliteitsproducten te maken. De geavanceerde polarisering beschermt je ogen volledig tegen de zon, en dankzij de bescherming tegen stoten gaat de zonnebril jaren mee. Een ritje over het platteland op een zonnige zaterdag, of een dagje op het terras: met deze zonnebril zie je precies wat er gebeurt, want de glazen blokkeren alle schitteringen. Hij weegt verrassend weinig en voelt daardoor prettig aan op je neusbrug.

Nieuwe artikelen voor januari
Timberland Folded Loop Belt Cognac

€80.44  €25.89

Timberland Nantasket Backpack Black Iris

€220.89  €74.29

Timberland Walnut Hill - 24 L Backpack Kelp

€218.14  €71.54

Timberland Crofton - 22L Black Backpack Zwart

€217.52  €70.93

Timberland Walnut Hill - 24 L Backpack Zwart

€220.43  €73.83

Timberland Crofton 22L Backpack True Navy

€187.50  €61.36

Timberland Shoreham - Backpack Tandori Spice

€187.51  €61.37

Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.