Timberland Classic Amherst 2 - Eye Bootschoen Dames Rootbeer Smooth

Bootschoenen zijn door de jaren heen boven alle modetrends uitgestegen en onze robuuste Classic Amherst bootschoen voor dames is van een puur functionele anti-slipschoen veranderd in een casual schoen, waarin het vakmanschap en de details van Timberland® mooi samen komen. We hebben premium leer en een traditionele handgenaaide constructie gekozen, opdat ze authentiek aanvoelen, en we hebben de duurzame rubberen profielzool ingebouwd voor de optimale grip die u mag verwachten van een bootschoen van topkwaliteit.Bootschoenen zijn door de jaren heen boven alle modetrends uitgestegen en onze robuuste Classic Amherst bootschoen voor dames is van een puur functionele anti-slipschoen veranderd in een casual schoen, waarin het vakmanschap en de details van Timberland® mooi samen komen. We hebben premium leer en een traditionele handgenaaide constructie gekozen, opdat ze authentiek aanvoelen, en we hebben de duurzame rubberen profielzool ingebouwd voor de optimale grip die u mag verwachten van een bootschoen van topkwaliteit.

Copyright Ā©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.