Timberland Classic Amherst 2 - Eye Bootschoen Dames Navy Smooth

Wij hebben naam gemaakt met de eerste waterafstotende laarzen en daarna hebben we ons vakmanschap uitgebreid naar de bootschoen. Hier is hij in al zijn glorie: onze originele handgestikte, gevette leren 2-Eye bootschoen met ruwleren veters. Wilt u een persoonlijker look? Creëer er dan nu zelf één! Gebruik uw inspiratie om een handgenaaide schoen te ontwerpen in de kleuren en het leer waar u het meest van houdt, en dan gebruiken wij onze decennialange ervaring om uw creatie met de hand te maken.Wij hebben naam gemaakt met de eerste waterafstotende laarzen en daarna hebben we ons vakmanschap uitgebreid naar de bootschoen. Hier is hij in al zijn glorie: onze originele handgestikte, gevette leren 2-Eye bootschoen met ruwleren veters. Wilt u een persoonlijker look? Creëer er dan nu zelf één! Gebruik uw inspiratie om een handgenaaide schoen te ontwerpen in de kleuren en het leer waar u het meest van houdt, en dan gebruiken wij onze decennialange ervaring om uw creatie met de hand te maken.

Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.