Timberland Classic 2 - Eye Bootschoen Heren Navy Smooth

Wij maken al tientallen jaren ambachtelijke bootschoenen en dit seizoen bouwen we op die ervaring om u de Classic 2-Eye Boat shoe voor heren te presenteren. Deze slijtvaste schoenen behouden het traditionele nautische gevoel van bootschoenen door de jaren heen, met rubberen profielzolen voor maximale grip op gladde of natte oppervlakken en handgenaaid bovenmateriaal van premium leer. U zult deze stevige casual schoenen vaak dragen, of het nou is voor een middagje zeilen of wanneer u een ontspannen dagje aan de wal doorbrengt.Wij maken al tientallen jaren ambachtelijke bootschoenen en dit seizoen bouwen we op die ervaring om u de Classic 2-Eye Boat shoe voor heren te presenteren. Deze slijtvaste schoenen behouden het traditionele nautische gevoel van bootschoenen door de jaren heen, met rubberen profielzolen voor maximale grip op gladde of natte oppervlakken en handgenaaid bovenmateriaal van premium leer. U zult deze stevige casual schoenen vaak dragen, of het nou is voor een middagje zeilen of wanneer u een ontspannen dagje aan de wal doorbrengt.

Copyright ©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.