Timberland Classic 2 - Eye Bootschoen Heren Dark Brown Smooth

Wij maken al tientallen jaren ambachtelijke bootschoenen en dit seizoen bouwen we op die ervaring om u de Classic 2-Eye Boat shoe voor heren te presenteren. Deze slijtvaste schoenen behouden het traditionele nautische gevoel van bootschoenen door de jaren heen, met rubberen profielzolen voor maximale grip op gladde of natte oppervlakken en handgenaaid bovenmateriaal van premium leer. U zult deze stevige casual schoenen vaak dragen, of het nou is voor een middagje zeilen of wanneer u een ontspannen dagje aan de wal doorbrengt. We maken dit paar iconische bootschoenen nog altijd met onze originele Timberland machines. De pasvorm van deze bootschoen is kleiner dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde grotere maat te kiezen.Wij maken al tientallen jaren ambachtelijke bootschoenen en dit seizoen bouwen we op die ervaring om u de Classic 2-Eye Boat shoe voor heren te presenteren. Deze slijtvaste schoenen behouden het traditionele nautische gevoel van bootschoenen door de jaren heen, met rubberen profielzolen voor maximale grip op gladde of natte oppervlakken en handgenaaid bovenmateriaal van premium leer. U zult deze stevige casual schoenen vaak dragen, of het nou is voor een middagje zeilen of wanneer u een ontspannen dagje aan de wal doorbrengt. We maken dit paar iconische bootschoenen nog altijd met onze originele Timberland machines. De pasvorm van deze bootschoen is kleiner dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde grotere maat te kiezen.

Nieuwe artikelen voor januari

Timberland Classic Baseball Cap Heren Paloma

€68.31  €20.58

Timberland Classic Baseball Cap Heren Sea Blue

€68.29  €20.56

Timberland Classic Baseball Cap Heren Amazon

€71.01  €23.28

Timberland Flat Brim Baseball Cap Heren Paloma

€69.36  €21.63

Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.