Timberland® Icon 6 - Inch Premium Boots Heren Burnt Orange Worn Oiled

Hier is hij dan: de originele Timberland® Boot waarmee het bijna veertig jaar geleden allemaal begon. Door de jaren heen hebben we natuurlijk wat verbeteringen aangebracht, zoals onze exclusieve anti-fatigue technologie voor de hele dag comfort, maar onze six-inch Boot blijft net zo stoer en betrouwbaar als vroeger. De schoen is gemaakt van premium waterproof leer met gesealde naden om uw voeten droog te houden bij ieder type weer. Beroemd om zijn duurzaamheid gaat onze six-inch premium Boot de strijd aan met modder, regen, zand en sneeuw... en wint. De pasvorm van deze Timberland Premium Boot is groter dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde kleinere maat te nemen.Hier is hij dan: de originele Timberland® Boot waarmee het bijna veertig jaar geleden allemaal begon. Door de jaren heen hebben we natuurlijk wat verbeteringen aangebracht, zoals onze exclusieve anti-fatigue technologie voor de hele dag comfort, maar onze six-inch Boot blijft net zo stoer en betrouwbaar als vroeger. De schoen is gemaakt van premium waterproof leer met gesealde naden om uw voeten droog te houden bij ieder type weer. Beroemd om zijn duurzaamheid gaat onze six-inch premium Boot de strijd aan met modder, regen, zand en sneeuw... en wint. De pasvorm van deze Timberland Premium Boot is groter dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde kleinere maat te nemen.

Nieuwe artikelen voor november
Timberland Santerre - Wallet Dames Zwart

€199.12  €66.16

Timberland Anders Lane - Backpack Dames Zwart

€219.80  €73.20

Timberland Nantasket Briefcase Black Iris

€186.78  €60.64

Timberland Block Island - Duffel Bag Floral Print

€187.49  €61.35

Copyright ©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.