Timberland® Icon 6 - Inch Premium Boots Heren Brown Burnished Full Grain

Hier is hij dan: de originele Timberland® Boot waarmee het bijna veertig jaar geleden allemaal begon. Door de jaren heen hebben we natuurlijk wat verbeteringen aangebracht, zoals onze exclusieve anti-fatigue technologie voor de hele dag comfort, maar onze six-inch Boot blijft net zo stoer en betrouwbaar als vroeger. De schoen is gemaakt van premium waterproof leer met gesealde naden om uw voeten droog te houden bij ieder type weer. Beroemd om zijn duurzaamheid gaat onze six-inch premium Boot de strijd aan met modder, regen, zand en sneeuw... en wint. De pasvorm van deze Timberland Premium Boot is groter dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde kleinere maat te nemen.Hier is hij dan: de originele Timberland® Boot waarmee het bijna veertig jaar geleden allemaal begon. Door de jaren heen hebben we natuurlijk wat verbeteringen aangebracht, zoals onze exclusieve anti-fatigue technologie voor de hele dag comfort, maar onze six-inch Boot blijft net zo stoer en betrouwbaar als vroeger. De schoen is gemaakt van premium waterproof leer met gesealde naden om uw voeten droog te houden bij ieder type weer. Beroemd om zijn duurzaamheid gaat onze six-inch premium Boot de strijd aan met modder, regen, zand en sneeuw... en wint. De pasvorm van deze Timberland Premium Boot is groter dan gebruikelijk. Wij raden u aan de dichtstbijzijnde kleinere maat te nemen.

Nieuwe artikelen voor januari
Timberland Textured Leather Belt Heren Zwart

€84.68  €28.43

Timberland Leather Pull Up Belt Heren Dark Brown

€81.81  €25.56

Timberland Striped Canvas Belt Heren Haute Red

€81.55  €25.30

Timberland Striped Canvas Belt Heren Black Iris

€83.62  €27.37

Timberland Textured Leather Belt Heren Cognac

€81.19  €26.64

Timberland Folded Loop Belt Zwart

€81.92  €27.38

Timberland Stripe Canvas Stretch Belt Heren Navy

€79.68  €25.13

Timberland Folded Loop Belt Cognac

€80.44  €25.89

Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.