Timberland® Icon 6 - inch Premium Boot Dames Vaporous Grey Waterbuck Monochromatic

Onze klassieke Timberland® 6-inch boot heeft er al bijna 40 jaar voor gezorgd dat voeten er wereldwijd fantastisch uitzien - en nog veel beter aanvoelen. We hebben een heel beperkte oplage gecreëerd van deze opvallende versie van onze klassieke, uiterst comfortabele boot. Je zult weg zijn van de tropische look van de opvallende kleuren en patronen in deze eigenzinnige damesboot ontworpen om elke outfit op te vrolijken. Slechts korte tijd verkrijgbaar!Bovenkant gemaakt van hoogwaardig, waterdicht nubuckleer van een door de Leather Working Group met zilver bekroonde looierij voor comfort en duurzaamheid
  • 200 gram PrimaLoft®-isolatie biedt onmisbare bescherming tegen de kou?
  • De waterdichte direct-attach-constructie met gesealde naden houdt je voeten droog, ongeacht de weersomstandigheden
  • De gewatteerde rand zit heerlijk zacht en comfortabel om je enkel
  • De veters van deze klassieke boot zijn gemaakt van 100% gerecycled nylon en zijn ontworpen om gestrikt te blijven
  • Leren voering en voetbed voor weelderig comfort en een geweldig gevoel
  • Het anti-fatigue voetbed biedt de hele dag superieur comfort en ondersteuning aan actieve voeten
  • De profielzool met 15% milieuvriendelijk gerecycled rubber is ontworpen voor fantastische grip op iedere ondergrond en is uiterst duurzaam

• Copyright ©2018 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.