Timberland® Icon 6 - inch Premium Boot Dames Dark Sapphire Waterbuck Floral Emboss

KLASSIEK ONTMOET INNOVATIEEen stoere klassieker met ongelooflijk comfort - na 40 jaar is onze iconische 6-inch Timberland®-boot nog steeds een klassieker die staat voor waar vakmanschap.HET VERHAALIn 1973 werd in het dorpje Newmarket in New Hampshire een legende geboren. Onze iconische 6-inch Timberland®-boot werd ontworpen door Sidney Swartz met de "arbeider" in gedachten. Het was een van de eerste waterdichte leren schoenen in zijn soort. Het werd meteen een klassieker. Sindsdien is deze stoere schoen door talloze scenes over de hele wereld omarmd als stijlicoon. TOPKWALITEIT WATERDICHT LEERWij gebruiken de beste kwaliteit volnerf nubuck en we sluiten alle naden heel zorgvuldig af voor gegarandeerde waterdichtheid.HONINGGELE PROFIELZOLENDe duurzame dikke, rubberen profielzool zorgt voor een stevige tred met betrouwbare grip.MEER DETAILS
  • De gevoerde rand bevat een dubbele laag schuim en is met nylon versterkt voor een nauwsluitende en comfortabele pasvorm rond de enkel.
  • De klassieke veters zijn gemaakt van 100% gerecycled nylon en zo ontworpen dat ze de hele dag stevig vast blijven zitten.
  • Geleverd met een tweede paar veters voor andere stijl.
  • 400 gram PrimaLoft®-isolatie biedt onmisbare bescherming tegen de kou
  • Het met leer gevoerde antivermoeidheidsvoetbed biedt actieve voeten de hele dag lang superieur comfort

• Nieuwe artikelen voor november
    Timberland Shoreham - Backpack Ebony

€188.63  €62.49

Timberland® - 23L Sport Backpack Black Camo

€186.68  €60.54

Timberland® - 23L Sport Backpack Paloma

€188.08  €61.94

Timberland Block Island - Backpack Floral Print

€189.42  €63.28

Copyright ©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.