Timberland® Heritage Noreen Fabric and Leather Hand Sewn Boat Shoe Dames White Mystic Light Denim

De Timberland® Heritage-lijn bestaat uit klassieke stijlen waar we gek op zijn en die steeds beter worden. Een fantastisch uiterlijk ontmoet zacht comfort in deze damesschoen met eersteklas leer en opvallend selvedge denim in de bovenschoen. Het 3-eye schoenontwerp is voorzien van ongelooide veters, is handgestikt en heeft een echte leren rand voor een traditioneel uiterlijk. Leren voering voor optimaal comfort.Bovenschoen gemaakt van volnerfleer en eersteklas White Oak® selvedge denim - gemaakt in de USA door Cone Denim Mills sinds 1905
  • Klassieke 3-eye bootschoenstijl
  • 360? rondom vetersysteem voor een goede pasvorm
  • Traditioneel handgenaaide stiksels op de bovenschoen voor een echte Timberland® kwaliteit en authenticiteit
  • Ontwerp met een waar Timberland® kwaiteitskenmerk - een echte leren rand
  • Leren voering voor weldadig comfort, klimaatcontrole en een uitmuntend gevoel
  • Met leer gevoerd voetbed van een door de Leather Working group met zilver bekroonde looierij biedt weldadig comfort, klimaatcontrole en een eersteklas gevoel
  • Lichtgewicht geperste EVA-tussenzool voor demping, ondersteuning en schokabsoptie
  • De milieuvriendelijke profielzool is gemaakt met 15% gerecycled rubber en ontworpen voor fantastische grip op elk oppervlak en gaat heel lang mee

• Copyright ©2017 www.stichtingtextielplus.nl. Powered By Timberland.